Как да си проверявам трафика

Вашият IP адрес:

Вие сте изразходили до момента:

Състояние на услугата:

Забележка:

 

Информация по договора:

 

  • Име на клиента:
  • Ползвани услуги:
  • Телефонен номер / план: /
  • Отчетен период за телефона: от 24-то до 24-то число на месеца
  • Проверка на текущата сметка: billing.tcv.bg
  • Скорост на интернета:
  • Отчетен период за интернета: текущ месец
  • Краен срок на плащане: http://tcv.bg/index.php/news/
  • Обща стойност на пакета:

 

Инструкции за заключване на телевизионните приемници

Инструкции за заключване

 


 

Вируси - как да се предпазим или изчистим от тях

Лесно е! За да се предпазите трябва да спазвате няколко правила:

Винаги ползвайте антивирусна програма. Нашето предложение може да свалите от тук.

Включете WindowsUpdate ежедневно, за целта може да ползвате и нашия сървър.

Инсталирайте си програма против Spyware/Adware, независимо от това че имате антивирусна. Пускайте я веднъж седмично.

НЕ цъкайте и НЕ стартирайте файлове или интернет адреси преди да попитате изпращача за какво става въпрос. Обикновено

вирусите сами изпращат подобни препратки.


 

OUTLOOK: "The connection to the server has failed"

Ако получавате The connection to the server has failed. Account: ‘info@example.net‘, Server: ‘mail.example.com’, Protocol: SMTP, Port: 25, Secure(SSL): No, Socket Error: 10060, Error Number: 0x800CCC0E когато се опитвате да изпращате през друг емайл сървър, причината е в нас.

Поради големия брой заразени клиенти е блокиран порт 25(smtp).

Наложените ограничения не ви пречат да си проверявате пощата, а само да изпращате такава.

Ако желаете да изпращате поща моля прочетете тази тема: Как да използвам SMTP през ТКВ . За повече въпроси може да се свържите с администратор в офиса.


 

Радио